Mitt mysterium är löst

Det började nyss en film på 3an. En kärleksfilm.
Verkar handla om Jack Nicholson som är en mycket sexig, het, ogift äldre "kille" på 60 något som bara dejtar yngre tjejer under 30.
Men de kommer förmodligen sluta med att han blir tillsammans med en av hans nuvarande tjejers mamma.

Jack Nicholson är också en av de där männen med den där sexiga pondusen som aldrig kommer att försvinna.
Dessutom har han de där han gör med ögonbrynen..
Grrr...




Haha.. Jag kom nyss på vad det är som gör mig så svag för vissa.
Det är ögonbrynen!!!


Han har de med.
De går ner lite, de är lite rundande i utkanten. Det gör lite att de ser lite flirtigt ut, även när de inte är medvetna om det.
Och när de höjer på ögonbrynen... Ahhh.. Ja, då blir man svag.


Haha.. jag har nyss löst det. Mitt mysterium.


Hmm.. men de stämmer inte på John Travolta.
Men min besatthet av honom har nog mycket mer med hans tajta byxor och skinnjacka i grease. Och ja, allt annat. Hans sexstatus är alldeles för stark för att motstå.

    

Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0