Positivt tänkande

Var hos mamma hela dagen idag nästan. Lillebror fyllde år och vi åt tårta. Sen stack han vidare till sina polare och jag och mamma satte oss med deklarationen och började räkna. Det enda jag hade att räkna på var körningen till jobbet i lund så det gick rätt snabbt. Och om det går igenom, som det borde göra så kommer det sluta med att jag kommer få tillbaka pengar istället för att betala dom. Det känns ju rätt bra.

Sen körde vi in med deklarationen till eslöv och köpte kinamat med oss hem, tittade lite på TV och sen åkte jag hem. Var jätte trött. Har inte sovit men nu ska jag iväg och köra lite tidningar. Har nyss duschat, så jag slipper göra de efteråt. Jag ska ju till Lund i morgon. Snacka schema Känns rätt ok, men fortfarande lite jobbigt. Men jag får se de positivt. Det betyder att jag faktiskt kommer kunna göra något kul i sommar på min semester. Kanske en liten tur till sthlm eller någon spännande konsert.

Om jag tänker så så kommer det kännas bättre varje dag jag måste åka dit. Dessutom kan de bli lite kul att komma dit och träffa alla igen. Rädda läget lite. Ett par månader, MAX, sen är jag fri igen.

Positivt tänkande..
En underbar person har sagt att det ska hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0