paketpyssel och kalaspartaj

Min underbara vän Louise fyller år i övermorgon.
Jag ska göra ett fint kort med scrapbooking och skicka de tillsammans med en liten present till henne.
Det var länge sen som vi snackade, men jag är bra på att minnas födelsedagar.
Har köpt ett litet läppglans eller liknande som är i form av en liten cupcake. Jätte gulligt ju. Sen har jag en annan grej till henne på g också. Så jag ska göra ett litet paket och skicka de i morgon och hoppas på att de kommer fram på fredag.

Sen gick jag in på facebook och såg att jag hade fått en inbjudan till partaj på lördag hos dom.
HAHA..
Har man börjar skicka inbjudningar på facebook nu?
Tur att man kikade in där nu då.
Men självklart ska jag dit.
Det är ju min lediga helg (Johans första) och jag saknar henne (dom). 
Men jag ska ändå skicka paketet. Det är roligare..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0