I helgen

Jag lyckas inte fixa mitt dygn. Jag var vaken ett helt dygn bara för att jag skulle få rätt rytm igen. Men de slutade med att jag nästa dygn nästan sov hela tiden. Och därför är jag tillbaka i fel dygnsrytm igen. Egentligen spelar de inte så stor roll för mig just nu vilka tider jag sover. Men om ca 10 dagar ska jag börja jobba där i Lund igen och då måste jag ha rätt rytm, annars blir de rakt av för jävligt. Så jag måste få in att jag ska sova mellan 7-14 innan dess.
Men de löser väl sig.

Kom ju på att det är morsdag på söndag och jag ska baka en tårta till min mamma.
Förmodligen blir de choklad som vanligt Känns nästan som om alla andra smaker och teman på tårtor är onödigt. Vem väljer något annat när man kan välja choklad?
Dessutom har jag förmodligen allt hemma som jag behöver till att göra en chokladtårta. Kanske att jag köper lite jordgubbar som jag kan dekorera med. Men vi får se. Den ska iallafall få formen av ett hjärta.

Ska jobba för Johan i helgen.
Känns helt ok för de betyder att han är skyldig mig två dagar och när jag börjar där i lund kan de vara skönt att kunna vara ledig någon natt mitt i veckan ibland. Eller göra att jag får en långhelg. Också väldigt härligt. Så det kommer nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0