En av dom där dagarna

Jag är så totalt uttråkad.
Har massa som jag borde göra. Men jag känner självklart inte för att göra de. Känner inte för att göra sånt som jag vanligtvis vill göra helller. Allting känns tråkigt.
Köpte blått dasspapper på Netto, det var lite festligt..=)
Var nere och köpte lite sprit på systemet till i morgon också.
Har bara en säsong kvar av Buffy maratonet och den sista säsongen är rätt dålig, så jag känner inte riktigt för de heller.

Kom på igår att jag bara har ätit mackor hela veckan. Sen i söndags.
Kass jag är.

Nä, de blir nog att jag gör några mackor och fortsätter på mitt Buffy maraton. Åtminståne tills jag kan komma på vad det är jag vill göra ikväll. Jag är ju för helvete ledig i helgen. Kan göra vad jag vill. Och så sitter jag här och bara existerar.

Humm.. Så ska det låta är på tv om ca 1 timme.
Det är kul..=)
Nu har jag ett mål med min kväll.

Fan va tråkigt liv jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0