"Vi är dom som förlorar men jublar ändå.."

Jag ska iväg och köpa mjölk och sen ska jag göra pannkakor. Så gott. Ska göra svampstuvning också så jag först kan käka lite creps, då känns de ju nästan nyttigt..=)

Jag har lite träningsverk i benen idag märker jag.. Hihi..undra varför..=)
Vaknade på sånt underbart humör. Trodde dock att klockan var över 18 på kvällen men blev bara ännu gladare när klockan bara va lite över 15.  Vet inte varför jag fick för mig de. Kände mig så utvilad och då måste jag ju ha sovit i ett halvt dygn trodde jag. Men icke.

Idag är de för övrigt nationaldagen. Det ska jag nog fira med lite jordgubbar till mina pannkakor om de finns några fina i affären och om de har öppet såklart. Humm.. de är ju röd dag och då vet man aldrig riktigt vad som gäller. Men det är nog öppet ett tag till. Annars får jag köpa mjölk på macken. Allt löser sig!

Johan ville att jag skulle ringa honom när jag skulle göra pannkakor. Men han dissade mig lite igår när jag ville göra något och han skaffade andra planer utan mig eller så gick han hem och la sig. Spela roll. Irriterande iallafall. Jag klarade mig ganska bra igår kväll ändå.. but still..=)
Så som bestraffning ska jag inte ringa och säga till honom att det är pannkaksdax. Han får inga.
Han kan få en kall sen i natt när han ska jobba. HAHA..
Ja, jag har hört att jag är ond..=)

Nä, men fan vilket bra humör jag är på.

Lars Winnerbäck spelas idag..



Hans låtar är bäst live. Speciellt den här låten och den här versionen.
Älskar när han mitt i allt börjar presentera bandet..
".. Johan Persson, Josef..!"

Mmmm...det är sommar på HÖG nivå idag..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0