My day, yesterday..

Midsommarafton igår.
Jag jobbade, men efteråt åkte jag till Johan där han och Stålis satt och festade lite och jag började dricka direkt när jag kom. Vet itne vad de va jag drack men full blev jag. Sen hade vi två fester att välja på och vi valde att åka  till Sabinas kompis, som hade lite fest.
Men när vi kom dit va de nästan inget folk och det blev ganska snabbt lite spänt. Jag satt och babblade med Sabina och märkte inte så mycket förrän Johan och Stålis hade gått ut och de kom och hämtade mig för att vi nu skulle gå.
Vet inte riktigt vad som hände när jag och Sabina var på dass men Johan och Stålis var ganska förbannade när vi började gå därifrån. Först var vi nästan på väg att gå åt fel håll men vi stannade en bil som berättade vilket håll vi skulle gå på.
Och sen började vi knalla hem till Johan. Jag vet inte hur långt de va men de tog ganska lång tid. Eller jag vet inte. Jag tyckte att de gick rätt fort. Så vi gick där på vägen mellan Ludvigsborg och Sätofta och sjöng och snacka. Eller jag sjöng inte.

Sen gick mina skor sönder. Sulan bara lossna. Jävligt irriterande, men då va vi nästan hemma hos Johan så det gick bra. Vi satte oss ner en stund och jag och Johan var nog fortfarande lite på G men Stålis mådde verkligen inte bra och han gick och la sig. Strax därefter gick vi också och la oss men först hann vi ta lite fula bilder på Johan som vi sen skickade till hans mamma. Råkade skriva in fel nummer någongång också så förmodligen har någon helt okänd fått ett fyllefoto på johan klockan 3 i natt.  Ska se om jag lyckas hitta min sladd till mobilen så jag kan lägga in bilderna.
Allt snurrade så fort jag blundade. Riktigt jobbigt. Men tillsist så somnade jag.
När jag vaknade dagen efteråt (idag) så var jag fortfarande lite full och jag mådde så illa. Om det är de som kallas att vara bakfull så har jag aldrig varit de innan. För detta var en helt ny nivå på illamående. Jag gick och la mig på soffan på nedervåningen istället. Det var inte lika varmt där och jag kände mig mer illamående på övervåningen av någon anledning. Sen tillslut så vaknade Johan också och då satt vi bara och stirra ut i luften och titta på någon film tills jag tyckte att NU är jag nykter, nu kör jag hem. Det hade då gått 15 timmar sen den sista snapsen. (och jag var nykter)
Kom hem för någon timme sen, känner mig fortfarande illamående, men jag tror de beror mycket på att jag inte har ätit något. Så det ska jag göra nu.
Min kväll idag kommer bara bestå av att inte göra någonting annat än att titta på lite filmer och slappa.

Men jag hade faktiskt jävligt kul igår. Det kan sällan bli fel när man är med Stålis och Johan. De är helt underbara.


Kommentarer
Postat av: Terese

Det låter bra det :)

Allt bra idag?

2009-06-20 @ 20:29:00
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0