SUCK

Jag har haft ont i huvudet hela dagen idag och har de fortfarande. Dessutom var vi en man kort igår på kvällen och jag gick runt och kände mig jävligt stressad hela tiden. Utan att vi riktigt var så stressade. Men vi jobbade över lite och skrev upp övertid. Lite som straff för att de struntar i att ta in extrapersonal när det är någon som är sjuk på kvällen. De jävla idioterna.
Även om de går, så går de ju knappast bra.  Man springer omkring som en dåre och typ slänger in tabletterna i käften på tanterna i farten. Ingen bra kvalité alls. Men vad har man att välja på när de finns fler väntande tanter och gubbar som man redan är försenad till?
Tröttsamt, stressigt och jävligt irriterande.
Och cheferna skyller på varandra och plötsligt har ingen ansvar över situationen och ingen kan eller vill göra något åt den.

Jag hatar verkligen mitt jobb.. igen!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hur länge jobbade du då?

Jodå haft en underbar dag :)

2009-06-09 @ 14:50:16
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0