LILA SKOR

Jag har hittat de jag länge har letat efter. LILA SKOR!!!
Både ballerina aktiga och converse liknande skor. Märket hette Victory.
Va på Center syd med Evelina i torsdags och de hade öppnat en ny skoaffär och de hade massa öppningserbjudanden. Halva priset eller nåt. Där hittade jag mina lila tygskor. Såg dom direkt när vi kom in i affären. Billiga som fan också. 129:- så jag tog två par. Lika bra när jag väl hittar det jag vill ha.
Ballerina skorna hittade jag i en annan affär. De ena paret är helt lila med en liten rosett där framme och de andra paret är i samma modell med med lila blommor på. Billiga de med. Så jag köpte 4 par skor för mindre än 450:-. Tycker det är väldigt godkänt. Hittade inte så mycket med. Det var alldeles för varmt för att stå i ett omklädningsrum hela dagen.
Eve hittade också de skorna hon letade efter så vi var båda väldigt lyckliga och köpte med oss kina mat hem.

Mysigt att träffa henne lite. Det var första gången vi sågs helt själva sen de blev tillsammans för snart ett år sedan.


Sen har jag blivit smått beroende av de där jävla farmspelet på facebook. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0