Avslagen

Nu har jag jobbat hela helgen. Jag är helt trött och det känns som om jag sprungit barfota hela dagen, så kassa skor jag har. Har jätte ont i fötterna. Så nu ska jag fixa lite käk och sen smörja in fötterna och inte röra mig förrän jag ska jobba i natt.

OCH.. Idag började säsong 2 av True Blood. Så man borde kunna se de senare i natt eller i morgon bittig. Och det känns ju väldigt kul.
Tills dess ska jag titta på nästa avsnitt av Harpers Island. Det är spännande som fan nu ju.

Har inte gjort något annat i helgen än att jobbat och sovit lite i mellan. Så tråkigt.
Sen visade det sig att jag ska jobba midsommar. Alltså på fredag. Kanske lika bra. Det ger ju pengar.
Och pengar behöver man om man planerar att åka runt i sverige senare i sommar och titta på LILY ALLEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0