varit social idag

Jag har inte sovit på lite mer än ett dygn nu. Är väldigt trött och sov inte särskilt mycket dagen innan heller.
Har spenderat dagen med Johan, Jocke och hans tjej. Även Bumbi kom senare också. Var inte så trött innan men de slog till för ca en timme sen och jag körde då hem. Nu ska jag lägga mig ner och sova några timmar innan det är dax att jobba.

Det var trevligt att träffa de igen och att träffa Tina, hans tjej. Jag gillar henne. Hon är tuff men samtidigt ödmjuk. Passar nog bra till Jockes alla idiotiska idéer
Hoppas jag får träffa mer av henne framöver.
Annars har nog inget ändrats särskilt mycket där.
Rätt skönt på ett sätt faktiskt.

Men nu måste jag gå och stänga dörren. För nu är det kallt.
Gillar att sova när det är lite kyligt i rummet men nu räcker det.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Bara när jag är själv eller med nära vänner ;) Kan gå vilt till ibland!



Haha, vad mysigt om kissen kan titta ut genom fönstret o va i kojan samtidigt :)



kika gärna in min nya soffa ;)

2009-01-12 @ 23:22:34
URL: http://raspberrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0