Still in pain

Jag har nyss ringt och sjukanmält mig och jag ringde först mitt helgbud och hörde om han ville köra och de ville han så jag sa de direkt till telefonsvararen när jag ringde. Jag gillar inte att prata med en telefonsvarare.
Har fortf väldigt ont och tar värktabletter var 4e timme annars är det olidligt. Som idag när jag vaknade första gången. Råkade vända mig i sängen utan att tänka och FAN sån smärta som kom. Tog mig till sist upp för att ta nya tabletter (som jag nu ställt vid sängen) och min antibiotika tablett. Har nyss tagit nya igen.
I morgon måste jag gå ut utanför lägenheten. Har en del saker jag måste handla och en del telefonsamtal jag måste ringa. Har slarvat bort min räkning på hyran. Så jag måste se om jag hittar ett nummer de nya ägarna och ringa dom för att få OCR numret. Sånt som jag bara undvikit och skjutit fram.

Och precis när jag la mig ner i morse för att somna så börjar min jävla granne att borra i väggen. Men slutade som tur ganska direkt igen. Hur mycket tavlor kan personen få plats med på väggen i den lilla lilla lägenheten???? Dessutom trodde jag att de hade sitt badrum vägg i vägg med min säng. För där va de vattenskadat när vi höll på att måla om och sånt i början när jag flyttade in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0