Dröm 4/1-09

Jag hade en sån riktigt jobbig dröm.

Jag, min mamma och lillebror var av någon anledning på ett ställe för att köpa kläder. Och redan inne i affären var det lite bråk vid den ena hörnan med tröjor. Iallafall så köpte vi massa kläder och jag stoch och samla ihop alla de och de andra gick ut för att starta bilen. Och av någon anledning så får jag för mig att gå ut bakvägen ur affären för att komma till bilen. Tror att de va närmare. Jag hade en hel säck som jag bar på och hade massa tröjor på mig så jag var väldigt varm. Och bakvägen var bland lite träd och gräs och de va tungt.
Plötsligt kommer en man upp vid min sida och erbjuder sig att hjälpa mig. Men jag blir lite nervös och fortsätter att gå.
Han var längre än mig, tunt blont hår och förmodligen väldigt ljusa ögonbryn för de syntes knappt. (och nu i efterhand vet jag vem han påminner mig om..)
Han säger något och jag försöker gå snabbare tills han gör klart för mig att han kommer att döda mig och att han redan har gjort de 6 ggr innan. Då släpper jag kläderna och springer men han har ju redan fått tag i en av alla mina tröjor jag har på mig.
Han trycker in mig i en hörna på utsidan av affären där jag inte syns och trycker in någon kalkyl liknade sak i magen på mig och sen skär han mig lite i ansiktet innan han nästan borrar in den i tinningen på mig och avslutar med att kasta upp massa kokain i näsan på mig. Och med kasta menar jag en hel handfull. Sen går han lugnt därifrån.
Jag väntar några sekunder och sen springer jag. Han springer efter mig och jag kommer fram till bilen och hoppar in och säger till mamma att köra. Vilken hon gör.
Men vi kör inte därifrån eller till ett sjukhus som man borde göra utan vi kör runt affären där jag nyss gick för att hämta upp säcken med kläder. Av någon anledning. Men han vaktar dom och vi kör runt en gång till. Då ser vi fler män. De är många och där är en annan tjej som blir attackerad. Pappas gamla hund Sacha som vi avlivade för några år sen kommer springande och min lillebror vill stanna för att plocka upp henne men jag säger till honom att de inte går. Att det inte är hon och att det är farligt.
Till sist ger vi upp och kör därifrån.
Jag märker att kalkylen han tryckte in i magen på mig knappt nuddade mig för att jag hade så många tröjor på mig.
Jag lutar mig tillbaka i bilen och frågar mamma vad kokainet kommer ha för påverkan på mig. Och hon säger att man blir eftertänksam av det.
Jag tittar konstigt på henne.


Där vaknar jag. Jätte jobbig dröm. Kokain gör en knappast eftertänksam och den dosen jag hade fått i mig skulle gjort att jag skulle få en överdos. Kalkylen som borrades in i tinningen märkte jag inte av alls i drömmen.
Och när jag vaknade var jag helt varm och de tog ett tag innan jag fattade att jag var vaken och att jag skulle röra mig.
Får försöka analysera den senare.

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Ja, i One Tree Hill är han en mjuk och god person (: Älskar den serien (:

Jag är svag för Chad Michael Murray.. Mummsbit :P

2009-01-05 @ 10:22:17
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0