Sömnlös

Första dagen på länge där jag inte har behövt ta värktabletter.
Vilket är tur, för de är nästan slut.
Även första gången på länge som jag tittade ut genom fönstret och fick en mindre chock över att det snöade. Misstänkte att de va lite oväder ute för de hördes att det blåste men iiiih..
Tur att man är sjuk så man slipper köra tidningar om nätterna iallafall.
Att sitta inomhus och titta ut kan vara ganska mysigt och ro givande.

Och därför sitter jag här sömnlös och lyssnar på Linnea.
Jag gillar henne och hennes musik.
Hon har ett skönt sound och sen är hon faktiskt väldigt cool.
Såg att hon skulle ha en spelning den 8 feb i lund.
Ska nog försöka planera in det..=)

Annars händer de inget speciellt intressant.
Planerar allt jag vill göra när jag blir helt bra och har städat.

Kurt Cobain skorna går inte att beställa längre.
Iallafall inte de jag ville ha. Lite ledsen över det.
Hade lätt kunnat skippa en ny dator för dom skorna just nu.
Men jag var för sen. Så det är ju lite trist.
Nej, det är rakt åt helvete faktiskt!!

Nä, nu får jag nog duscha.
Ska titta på Rosered sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0