The Secret Garden

Johans mamma hade ringt mig på nyår för hon hade en liten nyårspresent till mig så jag var nere i affären innan jag gick hem. Hon hade plockat ihop massa rökelser, rökelsehållare och en jätte söt mediterade groda som hon gav mig. Hon är så gullig. Och jag gillar ju rökelser så det passar mig väldigt bra. Sen berättade jag att jag skulle läsa new age och hon lånade ut en meditations skiva till mig som jag kunde lyssna på. The secret garden of Iris Hall.Som hon tycker är jätte bra. Så jag ska lyssna på den sen. Jag kunde av någon anledning inte kopiera den.
Hon tipsade även om ett medium som skulle börja hålla några kurser. Verkar väldigt intressant men jag vet inte riktigt. Känner att jag är väldigt ny på det här området och att jag kanske inte behöver gå så fort fram. Kan ta det i min takt. Jag har inte brottom. Sen så har jag ju honom som jag hoppas på kommer hjälpa mig om jag får problem eller om jag undrar något. Om han har tid. Men vi får se.
Jag har inte i närheten av den intuition som jag vill ha och ibland tror mig ha. Men vi får väl se om jag lyckas träna upp det detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0