"men nya dagar väntar med nya tidsfördriv.."

Johan ringde för en stund sen. Han vill komma hit senare i kväll. Det ger mig ännu mindre tid att städa på. Men ännu en sak som pressar för att får det gjort. Fan vad jag är seg.

Nu har jag inga The L Word avsnitt kvar att titta på och min lägenhet fylls med tomhet och saknad.
Men det finns en sista säsong. Absolut sista!
Ska börja titta på Twin Peaks istället. Det är ju en kultserie sägs det. Själv har jag aldrig sett den. Jag är för ung. Men jag har väldigt stora förväntningar på den.
Jag är en nörd!


"inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig
du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt
jag ville bara vara med dig
jag ville bara vara med dig

nu får jag höra att du lever då och då ifrån en vän
det verkar dom som att allting är okej
jag undrar om du nångång är tillbaks dit igen
och kanske undrar över mig
du kanske undrar över mig"


Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0