Hush, hush darlin' Hush, hush darlin'. Hush, hush don't tell me tell me cause it hurts

Idag efter att jag var hos läkaren så var jag och Lina ute och gick en runda med hennes hundar, vi kom ganska nyss hem igen.  Lite mer än en timme. Vi är grymma. =) Jag ska jobba i affären lite nästa vecka också. Det ska bli kul faktiskt.
nu ska jag käka och titta på det första avsnittet ur den sista säsongen av The L word. Den har börjat nu igen. Spännande..=)


Fortf inget nytt om de där jävla paketet som är på rymmen.
DAMN!!



"Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

It's all ending
I gotta stop pretending who we are...
You and me I can see us dying...are we?
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0