I get high on life, tonight

Jag kom nyss hem ifrån jobbet. Och jag har haft en sån alldeles underbart bra natt.
Detta var en natt där jag var hög på livet.

Den började lite sämre med huvudvärk och väntan men så fort jag kom därifrån och bara hade körningen framför mig så släppte det.
Sen va de kanske inte så jätte bra musik på radion i natt men de gjorde ingenting för jag satt och planerade. Planerade mitt födelsedagskalas som jag ska ha väääldigt kalasaktigt med ballonger och fiskedamm. Satt och funderade över vad mer för "lekar" som skulle kunna passa. Det va så länge sen jag hade eller var på kalas så jag ska nog fråga någon med småbarn vad det är som gäller..=) Annars finns de ju charader och någon musiklek som jag kan.
Och i min fiskedammspåse ska det vara balla saker. Och självklart en clementin. För de va det ALLTID!!
Ja, de är jag har funderat över. Ska skicka ut inbjudningarna senare idag också. Via sms, för vi lever ju ändå på 2000-talet.

Sen så funderade jag över vad som man kan baka för gott som inte innehåller ägg, för Johans mamma tål inte de. Humm.. de är inte mycket men jag ska nog hitta något.

Och de sista 45 minuterna var de så sjuuuukt bra musik. Och de hela började med Ola magnell och Nya perspektiv. Det är verkligen inte ofta man får höra honom på radion. Och efter den så bara rullade det på med favoriter..=)
Då blir man så glad, då kan ingenting ta ner än på jorden.




"Och när du inte längre har nån chans att vända
Och har tappat sista tråden till ditt trygga gamla liv
Ja det är då, först då som saker börjar hända
Å det är då som du kan börja skönja nya perspektiv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0