Tradera beroende

Sitter och bjuder på en del saker på tradera nu.
Det var en jävel som bjöd över mig. Men jag vann den.

Nu är nästa i slutet och då är de samma som sitter och bjuder över mig igen. Men jag kommer nog vinna denna med.
Allt handlar om hur långt man är villig att gå för att få det man vill ha.
(Och jag är villig att gå långt)


Min strategi är att lägga in en stöt precis i slutet. Men ändå ett par minuter innan den går ut så man har lite tid att ändra om man inte kommer över de andras bud direkt. Då sitter den som har maxbudet och tror att de är lugnt. Ingen har bjudit på 15min och de är bara 2 min kvar. Det är luuugnt. Men det är då jag kommer och bjuder över. HAHA


Mmm..lite tradera beroende är jag!



uppdatering 23.03

Jag vann den också!!! De förstod inte vad som hände förrän det var försent. Desperat försökte de höja 20 kr, men jag var högre. Och sen avslutades auktionen och jag vann IGEN. Mot samma person.  De sitter nog där framför datan någonstans i Sverige och hatar mig just nu. HAHA


Kommentarer
Postat av: Medlidande

Man får världens adrenalinkick av att buda på tradera! Har varit ren i ca 1 timme nu.. Går inte att låta bli!

2009-04-06 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0