Underbara människor

För några dagar sen kände jag inte alls för att ha fest och hade stora planer på att ringa runt och ställa in allt. Men nu känns det bra igen och jag är helt säker på att det kommer bli kul.
Lite blandat folk från olika vänskapskretser som vanligt på mina fester men de är så jag gillar de.
Jag gillar att sammanföra mina olika kompisar.
Ibland blir de inte så bra men oftast blir det jävligt lyckat..=)
För många av mina kompisar är väldigt socialt öppna och drar gärna med de "nya" in i samtalet.
Sen så är de ju så att om de är kompis med mig så måste de ju vara underbara människor.

Kommer säkert hinna ångra mig både en och två gången innan det är dax. Men nu känns det väldigt bra.
Mina kompisar är faktiskt jävligt bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0