Lättad

Jag har ca 2 timmar kvar av ljudboken och  jag tvingade mig själv att stänga av. Tänkte att nu räcker den förmodligen till en natt till. Ångest för att den snart var slut och tomrummet som skulle bli av den var för stor. Men det var fan inte lätt. Boken har förvandlats från en fin kärlekshistoria med mycket detaljer om hur de läser av varandra utan ord till jakt och spänning. Livsfara.

MEN..
Jag sökte runt och tänkte att jag ska spara på den lite tills jag har andra boken inom räckhåll. Och WOHOOO!! hittade andra boken som ljudbok också. Det betyder att jag kan lyssna klart på den nu och sen ändå kunna lyssna vidare denna natten som kommer och nästa, mot fredag också. Då vi ska ha en sån där alla-ska-få-en-skånska-natt. Den tar lite längre tid, men kräver faktiskt något ännu mindre koncentration då ALLA ska ha en tidning. Och nu när jag vet att jag kommer kunna lyssna på uppföljaren så känner jag ett tryggt lugn inom mig.

Och nä, jag har inte sovit än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0