Jag vill också till Sthlm..!!!

Johan och de andra har varit i Sthlm i helgen och tittat på AC/DC.
Bara en aning avis.
Här nere har de snöat och snöat och sen smälte allt till slask. Hur härligt som helst ju.
Skulle gärna bytt när som för att vara i Sthlm istället.
Jag ska nog planera in en resa dit snart. Sen när de är lite mer vår. Då kan de nog vara härligt att bila upp och se stan på våren. Jag har mest varit där på sommaren och några gånger på vintern. Men våren. Det är något nytt och jag längtar efter våren så mycket nu.

Ska ringa galleriet som har min tavla som jag vill ha på min vägg och höra om de kan frakta ner den och vad de kan kosta. Annars är de också en anledning till att ta en tur till sthlm. Precis som om man behöver fler??

Men först måste bilen funka som den ska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0