Fredagen den 13

Gör en kaka utan ägg nu som jag ska ta med till Johan. Gör den i min nya form som är formad som en ros. Fick den av mamma igår.  Är sen dit, ja skulle kommit i god tid och hjälpt honom, men jag sov väldigt länge idag. Vilket jag behövde. Men nu är kakan i ugnen, jag har nyss duschat och allt verkat gå som det ska...än så länge.

Mitt socker tog slut när jag bakade och jag som är lite stressad tänkte göra de klyschiga att låna lite socker av min nya granne. Men hon var inte hemma och sen kom jag på att de finns ju den där lilla livsen här på hörnet, så jag sprang ner fort som fan och köpte lite socker där.

Men nu ska jag fortsätta.
Det kommer nog bli väldigt trevligt ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0