...

Fick en lapp i brevlådan att jag hade ett paket att hämta ut som hade varit för stort för att få plats i min lilla postbox där nere.  Fort som fan körde jag upp till Konsum, tänkte att: JA, det är datan som kommit tillbaka. Nästa tanke var: Humm..tänk om de inte är de. Och så gick jag igenom om jag köpt något på tradera som inte skulle få plats i postboxen. Men nej, inget kunde jag komma på och hoppet höjdes ännu mer.
När jag kom in på konsum gick jag direkt dit och bad om mit paket. Då var jag helt säker på att det var datan.
Sen kommer hon tillbaka med ett litet paket och jag ser att de är ifrån den där jävla skaparklubben som jag gick med i för ett tag sen.
Mitt hopp dog och jag kände mig nästan lite yr.
Det var inte datan.
Jag gick och la det i bilen innan jag gick in och handlade alla baksaker som jag behövde till bakandet idag.
Det kändes som om jag ville gråta och om jag inte hade varit i affären 10min innan de stängde så hade jag säkert gjort det också.
All den här ångesten som jag trodde skulle försvinna kom tillbaka och jag ville bara skrika till personalen att det var fel paket. Det ska vara mycket större!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0