Come and dance whit me next weekend..

Jag tror att jag har lyckats göra mig ledig nästa helg.
Egentligen ska jag lära upp den nya killen på min runda, men han kommer ju inte köra med bil så som jag gör utan han kommer gå runt med en vagn och dela ut tidningar. Idioti tycker jag, men jag struntar i det. Iallafall så finns de ju ingen anledning att jag lär han hur jag kör om han inte ska köra. Snackade med ett annat bud som brukar vara snabb som fan att ta extra jobb och han hade redan tänk samma sak (såklart). Så nästa helg när han ska lära upp sig så kan de andra budet lära honom och då blir jag ledig. Vilket jag gärna är.

Fick höra att det är raggarjägers nästa helg och jag har en del kompisar som ALLTID går dit. Jag har inte varit på jägers sen min egen utspartk för över 3år sedan. Men jag har alltid sett till att jag haft kul.
Så idag ringde jag Johan och självklart har han och hans familj redan planerat att gå dit. De ska äta där också och bokar platserna i morgon. Jag får nog vänta tills jag fått klartecken att jag verkligen kan vara ledig innan jag bokar något. Men det verkar lösa sig väldigt bra.
Sen vet jag inte om jag känner att jag måste äta där. Det skulle vara trevligt, men ja klarar mig nog ändå. Om nu platserna hinner ta slut. Då sticker jag dit efteråt. Det är garanterat andra som ska dit senare också.
Sen gillar jag att det är mer blandade åldrar där när de är raggarjägers än när de är vanlig club jägers.

Tycker det skulle kunna bli väldigt trevligt.
Jag har inte så stor koll på vad det är som är 50-60 tals musik. Det är väl The beach boys och sånt? Jag får kolla upp de lite. Tycker att Grease borde vara lite 60tal. Men filmen kom i slutet på 70talet.. Men de är väl ändå lite 60tal över dom låtarna? =)

Det kommer bli kul.


Idag ska jag rensa ut ett hyllplan i min bokhylla och sätta upp min skrivare som jag köpte för rätt länge sen som inte ens har kommit upp ur förpackningen. Hoppas den funkar för jag är nog lite osäker på var jag har kvittot. Och sen kommer jag väl leka med den resten av kvällen.. =) Hoppas att den skriver ut fina foton.

Ska nog läsa lite ur min nya spännande bok om magi också.. =)

Kommentarer
Postat av: Tina kusin

Min Johan ska fixa ljudet till ett band som ska spela på "raggarjägers" så vi kanske träffas ^^

2009-09-03 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0