Im just babbeling because I love to write on my new computer..

Jag har inte somnat än, eller jag har inte ens gått och lagt mig och försökt somna. Har suttit med min nya dator i soffan och bara myst. Tittat på lite filmer och ett och annat avsnitt av en serie.
Jag är så totalt uttråkad faktiskt. Just nu.
Har massor som jag borde göra, men nu är det för sent (för tidigt??) och jag har nog sabbat denna dagen också. För när ja väl somnar så kommer jag sova hela dagen.
Men va fan? Jag har semester..

Körde och hämtade Johan och Stålis i Sösdala igår. Och vägen mellan Höör och Sösdala kör jag nästan aldrig på. Men ja vet att när vi kör upp tills Sthlm kör vi där. Och nu när jag körde där kände jag hur jävla skönt de skulle vara att åka till dit. Egentligen mycket för själva resan. För jag gillar att köra bil..=)
Jag hoppas verkligen att mina skattepengar kommer nu i veckan och att de gick igenom som de skulle. För isåfall sticker ja. Så fort ja kan typ. Och om jag fortfarande är sugen så blir de göteborg på hemvägen. Way out west. LILY ALLEN!!!! Men vi får se. Kanske blir de inget. Kanske blir de bara köpenhamn denna sommaren.

Fick kort av Louise och Rebecka som är i Motala. De hälsar på Louises familj och lite vänner. Tyckte att de va väldigt gulligt och kortet sitter nu på min kyl. Tillsammans med mina nya ordmagneter. Köpte kylskåpspoesi, men ord som hade kärlekstema. Lite sött tyckte jag. Mitt kök är tråkigt och de ska bli ett ordrum. Jag har köpt texter som man ska klistra på väggen som ja ska sätta upp där. På köksluckorna t.ex. För de finns inte så mycket vägg. Fixat ska det iallafall bli. Nu på semetern.

Therese frågade om ja ville med på fest i helgen. Hos Suze. Fick någon inbjudan från henne på facebook för ett tag sen också. HAHA.. facebook. Mmm.. ja har nog blivit lite beroende av de nu. Har en del spel ja spelar och man måste ju hålla lite koll på vännerna. Som hela jävla tiden uppdaterar sina jävla statusar och gör tusentals quiz. Men ändå kan ja inte sluta kika in där dagligen och oftast ett par ggr per dag dessutom. Inte bra, inte bra..
Men iallafall så skulle Suze ha fest. Jag gillar henne, har inte träffat henne så många ggr men vi klickade ganska bra första gången vi sågs på Thereses förra inflyttningsfest. Hon gillade också Hästpojken..=) Och hon garvade åt hur ja hade tolkat orden i ena låten. Jag tyckte att de lät som om han sjöng "Säg de med glädje" när han egentligen sjön "Shane Macgowen". Säg de med glädje lät så mycket bättre tyckte jag. Så jag sjunger fortfarande så när ja hör låten. Han borde faktiskt ändra texten tycker jag.
Humm.. Hästpojken finne inte på spotify. Irriterande.
Iallafall så ska jag dit i helgen, om jag inte har rymt till Sthlm innan dess..=)
och ifall ja rymmer, så kanske de är dax att höra av sig till Peter.. För ja har ju tänk att bo hos honom. Eller hos lilla mormor. Beroende på humör..


Jag känner mig nästan lite berusad, faktiskt. Tröttheten som börjar kännas.
Och jag skriver massa strunt, bara för att jag gillar hur de känns att sitta med den nya datorn i knät och trycka på alla tagenterna som bildar ord. Dessutom gillar jag ljudet.. Hehe..=)
Nu ska jag ringa min telefonbakn och kolla om jag blivit rik. Jag har slarvat bort min lilla datadosa. Kommer garanterat hitta den under sängen när jag väl får för mig att städa. Senare idag, eller i morgon.. snart helt enkelt.
OCH JAG VET, JAG ÄR SEG/LAT/DRYG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0