Planen för idag

Gissa vad jag gör. Som jag nu sagt att ja ska göra i en evighet..? Jag städar. Ja, fattar ni.. Städar, äntligen!!!
Och jag har en plan för idag. Jag ska städa tills klockan 12. Oavsett hur långt ja har kommit då. Sen ska ja duscha. Sen ska alla datorer som just nu bara står i min lägenhet ner i min bil. Sen sak ja till malmö för att byta däcken på min bil. De är nästan inget mönster kvar på dom och ja drömde härom natten att ja blev stoppad av polisen och att de gav mig massa massa böter för de. Har knappt kört med bilen på 2 veckor, men nu inför Sthlm och allt så MÅSTE det fixas. Sen ska ja åka till Höör och leta reda på min lillebror som ska byta blinkersrelät på min bil. Sen ska ja vidare ut till pappa och lämna av alla datorer där. En är hans och min gamla som just nu inte funkar ska han kolla på och möjligvis köpa. Jag vill bara bli av med det.
Sen ska jag hem igen. Och beroende på vad klockan är, hur trött jag är och hur långt ja kommit med städningen så får vi se vad som händer. Förmodligen däckar jag direkt.. För ja har inte sovit i natt.
Men då ska de mesta ha blivit gjort.
Resten får ja göra i morgon. Men allt måste se till att vara tvättat på söndag. För då ska ja packa för Sthlm resan. De är inte så många dagar ja ska vara iväg så de är inte så mycket som behövs. Bara en del kläder. Sen ska ja fota lägenheten och printa ut fotona på min nya skrivare som ja inte ens testat. Så att min lilla mormor kan se hur min lägenhet ser ut. Och peter, om han nu bryr sig..

och ja just de.. ja måste försöka laga min säng lite också. Den va ju med om lite äventyr för ett tag sen..=)
Nä, nu ska ja tillbaka till städningen. Som började i köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0