Once and again, and again, and again, and again...

Jag är i ett berusat tillstånd.
Känner mig en aning fnittrig och kan inte sluta att le.
Jag känner mig hög på livet.
Och jag känner mig levande. Väldigt levande.








 




"För jag kan inte säga nej
Det går inte när du rör vid mig.
Inte när du rör vid mig


Jag ljuger för din skull, om du har nånting att dölja
Henne eller mig, du behöver inte välja
Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar
Jag ger dig allt jag har, om det är nåt du önskar


För jag kan inte säga nej
Det går inte när du rör vid mig
Jag kan inte säga nej
Det går inte när du rör vid mig
(Inte när du rör vid mig, då kan jag inte säga nej)"


Veronica Maggio - Kan inte säga nej

Kommentarer
Postat av: Andreas Nilemo

Hej



En detalj bara..



I bloggens header så finns ett sitat, vill inte vara störig på något vis men det är inte helt gramatiskt korrekt..



Det ska stå såhär om man ska vara petig "Lifes not mesured by the number of breaths we take but by the moments that takes our breath away"



Menar inte att kritisera dig eller bloggen så du vet, bara vara snäll ochuppmärksamma dig på detta.



väl mött

2009-04-12 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0