Bland blommor och paket i gräset

Johan ringde och väckte mig. Han satt och funderade över hur han skulle kunna göra en hemsida till sin mammas affär. Och han gillade min fina header så mycket. (och hans mamma med hoppas jag)
Så jag gav honom sidan på nätet som jag hade använt mig av när jag gjorde den. Det är en digital-scrapbooking-sida.
Men han klurade inte riktigt ut det, eller han hade väl gjort till sist, men jag tog över och gjorde en header som är liknande min, men ändå lite annorlunda. Blommor, en mediterande tjej i gräset och sen satte jag dit lite paket (hon har ju en presentaffär) och gjorde den mycket mindre på höjden. Skulle kunna visa den, men väntar nog tills hemsidan är gjort och uppe. Så att ingen snor den..=)

Kändes lite bra att Johan tyckte om min header så mycket, att han nästan ville ha en likadan. Men man kan ju ändra den sen. Men nu har han ju iallafall något att utgå ifrån.

Hihi..Jag är ju lite grym!


Hade fått ett mysigt mejl också.
Väldigt bra start på dagen.
Och snart ringer telefonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0