Kylskåpspoesi och vackra ord på väggen

Jag har en ide om hur jag sak piffa till mitt kök lite.
Det är ganska vitt där inne och jag vet inte riktigt vad min hyresvärd hade tyckt om jag målade luckorna i flower power stil.  Men så satt jag och tittade lite på tradera (igen) och hittade lite olika vägg dekorationer. Lite hjärtan, fjärilar men framför allt små söta meningar. Och sen kom jag på kylskåpspoesi.
Tänk om det ska bli ett rum fullt med ord..
Det är ju ganska litet och det skulle inte behövas så mycket för att det skulle kännas som mycket.
Finns ju kylskåpspoesi som har tema kärlek, tex eller party, eller barn och t.o.m erotik. Men de var på engelska och jag har en förkärlek för svenska. Det blir lite mer romantiskt tycker jag.

Köpte för ett tag sen en väggdekoration som ska upp på mina röda väggar, men den har inte kommit upp än. Tror faktiskt att jag ska gå på de temat. Och gå gör de inte att luckorna är vita, de är nästan en fördel.
Dessutom funkade det väldigt bra med klistermärkena som jag satte upp i badrummet.

Ja, snart kommer den här lägenheten vara helt Moa vänlig.
Men det bästa med vissa av dom är de faktiskt går att ta bort utan att förstöra väggen och använda igen. Så jag kan flytta utan att behöva lämna mina ord..=)


     


(Har jag snart på min vägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0