Mitt sommar-badrum

Idag när jag vaknade så kändes allt väldigt bra. Sen gick jag in i badrummet och allting blev mycket bättre. Jag har äntligen (med hjälpa av mamma) gjort något med mitt jävla irriterande fula badrum. Det har förvandlats till ett sommarrum. Men plastblommor och fjärilar överallt. Klistermärken på fjärilar och solrosor fyller nu mina väggar. Och det är väldigt mycket. Vissa skulle beskriva det som för mycket. Och det är de säkert. Men man måste släppa loss ibland. Bara få flippa ut. Och det är nu ganska utflippat i mitt badrum. Ska fota de sen.
Iallafall så gjorde det att min dag blev ännu bättre.

Nu lyssnar jag på musik och lagar mat.
Sen ska jag titta på ett nytt avsnitt av Angel och käka.

Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0