Välkommen hem Pucko

Mamma har kommit och åkt.
Jag har bakat och bakat klart. (och ätit bullar)
Mamma köpte pizza, som vi åt.

Och PUCKO HAR KOMMIT HEM!!
Han har redan hunnit håra ner både mig och halva min säng.
Han har saknat mig. Så fort som mamma åkte och vi var ensamma så ville han gosa. Nu ligger han brevid mig i sängen och tittar på mig som om jag sviker honom så fort jag inte klappar eller kliar honom. Han är så mjuk och mysig. Jag har köpt kladdmat till honom. Ja, han är bortskämd.

 

De till vänster är med kanel och de till höger är med Nutella.


Mitt brytbröd, som jag satte alldeles för långt ifrån varandra. Dessutom blev de något skum med jäsningen. Blev inte alls som jag tänk mig. Får göra om en annan dag.


Pucko, en aning pittögd. Men han blev sån på alla fotona. Sötast ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0