Jag drömde en viktig dröm

Jag drömde något viktigt i går.
Men jag minns inte vad.
Första gången jag vaknade mindes jag den, sen märkte jag ganska snabbt att jag hade tappat den. Så jag satt och försökte få den att komma tillbaka och det funkade. Så jag mindes den igen. Då trodde jag inte att jag skulle glömma den igen så jag skrev inte ner den någonstans. Något jag borde, för jag har glömt den igen och jag lyckas inte få tillbaka den.
Minns bara att när jag vaknade så tyckte jag att den var viktig och att jag vid ett senare tillfälle skulle försöka tyda den. Men nu verkar den vara förlorad för evigt.
Jävligt irriterande!
och jag som är så sjukt nyfiken av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0