Besiktigade bilen

Besiktigade bilen idag.
Min kunniga lillebror var säker på att den inte skulle gå igenom och jag med.
Men det gjorde den.
Inga fel, inget bra att veta..

- "Så, hur blev de?"
- "Den gick igenom."
- "GJORDE DEN?? Jag menar, vad bra."


Väldigt bra..
Vet inte om han bara var slarvig, för jag tror inte ens att han titta i bagageutrymmet efter varningstriangeln eller om det berodde på att jag hade min nya kjol på mig. Hehe.. =)

Pratade med min gamla chef i Lund också och de har lite lediga tjänster på kvällarna där inne nu. Tänkte om jag skulle in och jobba ett par månader i sommar. Fram till Augusti. Sen ska jag ha semester. Lite extra pengar är alltid välkommet. Och nu va de ju ett tag sen som jag slutade så det kanske kommer vara kul igen. Ett tag. Men 2 månader står jag nog ut. Ska ringa henne i morgon igen.

Efter jag besiktigade så tänkte jag kolla in Exoticas nya affär (som bytt lokal till en mini mini), men de va stängt så jag gav upp och åkte hem istället. Köpte pain-tabletter först. Min huvudvärk hade inte gått över när jag hade sovit de två timmarna efter tidningarna och jag hade de hela denna dagen också tills jag kom hem, tog 2 tabletter och tittade på ett avsnitt av Buffy med min fläkt på högsta hastigheten.
Sen sov jag några timmar och sen tittade jag lite till på Buffy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0