Lördags festeriet

Vi hade jättekul. Vi fick med oss Viktor också, så då blev det ju roligare. Jag träffar ju aldrig honom och det är synd för jag trivs verkligen med honom.
Iallafall så träffades vi hos Louise och Rebecka. Försenade såklart. Men vi började shota upp Johans vodka. Och sen drack vi upp de champangliknade skiten jag hade och lite rödvin. Men jag gillar inte rödvin. Har inte lyckats med det.
Vi hade nog kunnat stanna där hela kvällen för de va verkligen trevligt men vi gick till Mods som planerat. Det var ett ganska häftigt ställe men musiken var väldigt hög så vi kunde inte riktigt prata med varandra så efter några drinkar gick vi vidare till stället vid busstorget där Tiger ligger. (tappat namnet vad de heter) Och där satt vi tills de stängde kl 2. Då gick vi till Aremans. Men där va fullt så vi kom inte in och sen blev det väldigt lång kö så vi gick vidare utan att komma in på även nästa ställe. Då gav vi upp och efter kisspaus i buskarna så gick vi till MAX och käkade. Och där efter någon timme så kom lillebror och hämtade oss.

Och det bästa är att jag var sådär lagom full hela tiden. Varken för lite eller för mycket. Och Louise blir ännu roligare när hon är lite (eller mycket) berusad. Så allt var faktiskt helt perfekt. Det var en bra stämning hela tiden och som jag misstänkte så funkar dom tillsammans. Mina två favoriter. Johan och Louise.
Ja, det ska göras om. Snart.

Men nu är jag nykter och har varit de ett bra tag. Börjar få lite ont i huvudet också. Ska nog ta någon alvedon innan jag går och sover.

Men det var mycket roligre än Eslöv någonsin kunnat bli..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0