My tomorrow is yours today

Och som jag hoppades på förföljde min alternativa verklighet med mig in i drömmen den natten. Kommer inte ihåg riktigt nu, har bara känslan kvar, men jag mindes allts så tydligt precis när jag vaknade.
Drömde också om att jag satt i ett väntrum med Tapsa. Lite komiskt för de är han som har drömt om mig tidigare. Ska skicka ett sms till honom och berätta de senare idag.

Nu har jag duschat, bäddat rent i sängen och ska bara försöka borsta igenom mitt hår innan jag lägger mig ner för att titta på ett ansvnitt till av one tree hill. Sen ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon. Klippning hos Therese och jag ska INTE försova mig igen. hon ska t.o.m ringa och väcka mig..=) klippning och lite färgning och köp av superbalsam, för jag har gjort mig beroende av det nu.

Ska kanske hälsa på min farmor i morgon också. Om pappa inte har glömt det. Tänkte ta med mig ett foto på farfar som jag tog för ett halvår sen som jag framkallade själv i mitt mörkrum och ge henne. Jag och min farmor har inte så bra kontakt och jag kan inte riktigt ens säga att jag känner henne. Tyvärr. Därför åker jag dit med pappa för jag skulle nog bara känna mig lite illa till mods annars. Sen känns de lite jobbigt för jag jobbar med sånna som henne. Visst, hon är lite värre än de jag jobbar med men jag har många vårdtagare som borde ha flyttat till hem för länge sen. Men det blir nog bra. Om pappa kommer ihåg det, så får vi se om min farmor fortf känner igen mig. Kommer inte klandra henne annars. Jag har mycket bättre kontakt med min farfar.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Jag har givit mig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

2008-09-18 @ 20:47:09
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0