Jag och alla mina skräckfilmer

Missade min klippning i fredags. Jag försov mig. Sov igenom alla 4 alarmen som jag hade ställt. Vaknade när Therese ringde och undrade över var jag var. Får beställa en ny tid till nästa vecka och se till att jag vaknar till den. Kass jag är.
Sen när jag vaknade på riktigt så mådde jag inte så bra så jag ställde in mina planer med min kusin också. 

Senare på kvällen snackade jag med Johan och han ville att jag skulle komma till honom med pizza. Så jag köpte med mig Pizza och stack dit några timmar. Skulle inte fastna där men de gjorde jag ändå. Kom hem vid 12 eller något och började mitt skräckfilmsmaraton tills sent in på morgonen.

Idag har jag städat lite, plockat ner massa böcker i en låda som ska ner till förrådet. Håller på och tvättar. I morgon ska jag fixa hallen och badrummet. Och fixa de där personliga brevet som jag ska skicka iväg. Om jag nu kan hitta var jag skrev upp adressen till hans mejl.

Fan sån hicka jag har. Ska dricka upp och ner nu.

Dax för nästa film.
Film maraton hela helgen.

"..What are you doing? I´m watching you.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0