i´m good

Idag på jobbet blev det sånt kaos. På något sätt så är de de här dagarna jag gillar med de där jobbet. När de händer lite och inte bara är samma samma. Alla dagar kan inte vara sådana här, men lite då och då mår man nog bara bra av.
Dessutom känner man sig lite nyttig. Eller nyttigare kanske man skulle säga.
Dessutom så var jag grym idag och då känner man sig absolut lite bättre till mods att jobba där.

Ringde till vårdcentralen med jag kunde inte boka en tid tills i morgon utan jag är tvungen att ställa klockan på 8 för att vakna och ringa dom då. Och hoppas på att få en tid samma dag innan jobbet. Sen får jag bara hoppas att jag lyckas somna om trots allt jävla sågande, bankande och skit som de håller på med här nu. Sover verkligen inte mycket. De börjar strax efter jag gått och lagt mig och slutar lite innan jag går ut till bilen för att köra till jobbet. Vilket öde.
Vet iallafall vad mitt problem med foten är nu.
Har tydligen inflammation i hälsenan. Några på jobbet kände till de och hade haft problem. Fick lite salva jag sak massera in, men de har jag ju redan försökt med så de hjälper inte så mycket.  Man blir inte av med det förrän man käkat penicillin så det är de jag väntar mig att få om jag nu lyckas med att få en tid till vårdcentralen.
Om hörby är lika cp imorgon som idag så ringer jag Eslöv. Har alltid gått dit tidigare så jag kan nog lyckas lura in mig där.

Ont som fan gör det iallafall och de mobbade mig lite på jobbet när jag omkring med mina inneskor på jobbet. Men de va skönare och dämpade de hårda lite.

Hittade min hemliga blogg idag också. Hade glömt bort den men nu är den hittat och nu ska den nog användas lite mer. Och det är inte lönt. För det finns ingenting som kopplar mig till den..=)
Man får inte vara dum.
Och nu ska jag skriva ner mina senaste fantasier..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0