Go Gay!

På baksidan av sydsvenskan idag så stod det om en gen som gör att personen inte lika lätt kan älska eller att personen inte riktigt vill. Eller älska är fel ord. Men personen har ofta problem med sina förhållanden och har svårare för att binda sig. Även att vara trogen i ett förhållande. Och detta har de gjort studier på.
Det lilla på något vis självklara i den här studien är att det bara är killar eller män som kan bära på den.
Förklarar inte det så mycket?
Förklarar det inte redan något som vi visste?

Jag blir förbannad, nästan arg när jag läste det.
Så nu har killar en anledning till att de inte kan vara trogna eller att de har svårt att binda sig.

-"Nä, men förlåt. Men det är inte mitt fel. Jag har den där genen och det kan inte jag rå för."
Fuck YOU!!

Jag blir så trött på allt.
Kanske är det dax att utveckla sin lesbiska sida..=)



Kommentarer
Postat av: Katarina

Visst är den låter underbar. Jag och min 8 åring son tokdiggar den hemma på nästan högsta nivå när vi har chansen..

Du vet karlarna måste hitta en ursäkt, de är inte raka i ryggen som vi kvinnor ;-)

2008-09-02 @ 14:21:21
URL: http://ina73.blogg.se/
Postat av: Ida

jag älskar den låten, den fastnar alltid i huvudet i timmar!

2008-09-03 @ 15:27:20
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Det är ju väldigt praktiskt med en gen som det går att skylla på. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag hörde denna nyhet,

2008-09-03 @ 22:39:32
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0