Bakfylle pizza och paintabletter beställt

Mmm..Misstänkte att Johan höll på med något.
Han ringde mig för några timmar. Bakfull.
Jag sa till honom att sova lite och nu när jag snacka med honom hade han fortfarande inte fått någon till att köpa lite mat till honom och paintabletter. Så nu ska jag dit. Tar med mig allt jag behöver (och som johan behöver) så fixar jag mig där. Hoppas för hans skull att han blir bättre. Annars blir jag jävligt irriterad!!

Damn him.



Drömde att några killar på mitt jobb i Lund ordnade morfintabletter till mig. Varför vet jag inte. Men jag tog glatt emot dom och stoppade direkt in en under tungan. Finns de äns morfintabletter?
Konstigt.
Sen gömde jag dom för min pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0