Tydligen ledig natt till lördag..=)

Är det bara jag som inte har insett att det är röddag på lördag? Och att det i praktiken betyder att det inte kommer några tidningar och det betyder att jag är ledig..?
Jag visste att det är alla helgons eller halloween eller både och nu i helgen men jag visste inte att det var röddag för det. Jag har bara struntat i att bry mig om det för jag tänkte att jag ska jobba så då har jag inget liv ändå.
Men det är väl härligt när det är på de hållet. Att man är inställd på att jobba och sen får man reda på genom en tjurig nattchef att man är ledig. Tycker att det borde ha stått på överarken att OBS! NI ÄR LEDIGA PÅ LÖRDAG!! GLÖM EJ!!!
Precis som de gick ut med i låååång i förväg att man inte skulle glömma de där med klockan.
Men jag klagar inte på lite ledighet. Tvärtom.
Så då kan jag alltså göra vad jag vill på fredag kväll utan att bry mig om tidningarna. Har ju bytat med Louise så jag har fredagen ledig från Lund med. Vad skönt.
Jag slår vad om att mamma inte har koll på att hon är ledig på lördag heller.

Humm.. men vad ska jag göra på fredag? Jag har inte brytt mig om att skaffa planer för jag trodde att jag var ledig. Ska ringa Johan i  morgon och höra vad han ska göra. Annars är ju sova och titta på skräckfilm väldigt mysigt det med.
Ja, jag vet att jag är väldigt asocial och väljer ofta soffan och ensamheten framför fest och massa folk.

Men kanske ska man fixa en halloween pumpa ledigheten till ära?
Eller kanske inte. Min franska balkong är lite liten för de och att ha en brinnande pumpa inomhus är kanske inte riktigt vad som är tänkt? Eller det kanske funkar med en lite mindre, som man kan ha i fönstret?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Bli medlem här och få presentkort på Kicks.

Det är helt gratis och du får 50kr när du bli medlem.



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=16325



Kram/ hanna

2008-10-30 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0