Inget viktigt

Körde nyss ner för att köpa lite grädde. Jag ska laga kycklinggryta. Och inte med curry som vanlligt utan med massa vitlök. Lagar mat sällan nu för tiden. Lite synd för jag tycker det kul men jag har inte tid med det och jag orkar inte laga mat när jag kommer hem om jag inte ens är hungrig. Så det blir en ond cirkel.
Men ikväll lagar jag mat. Massa mat så att jag kan ta med mig till jobbet i morgon och kanske dagen efter där också.

Jag tror att mitt nya jobb kommer att bli bra. Nu när jag sitter här och tänker på att jag ska jobba i hemtjänsten i morgon får jag lite ångest och önskar att jag skulle till det andra istället. Det är nytt och blir därför mer spännande just nu. Hoppas de fortsätter att vara spännande. För isåfall kommer det bli väldigt bra allting. =)

Pucko vill inte leka med sitt klätterträd. Så jävla onödigt. Men jag kan inte tvinga honom eller berätta för honom att det är OK att klättra och leka på den så jag vet inte vad jag ska göra med det. Får väl ge det till mamma kanske. Hennes katter kanske uppskattar det mer. Puckot Pucko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0