Do not disturbed!

Sån fucked up dag.
Va hemma ca 2 timmar efter tidningarna i morse innan jag var tvungen att åka in till Lund till den där kursen. Som var låååååååååååååångsam och jävligt ointressant. Den är tydligen under uppbyggnad eller nåt för de andra som gått kursen före oss har fått en helt annan information och de som går den efter oss kommer få en annan än vi.
Det handelade mycket om hur allt ska dokumenteras och tydligen gör vi väldigt fel nu och sen ska vi dokumentera på 3 olika ställen istället för en som nu. Helt idiotiskt.
Dessutom höll jag på att somna hela tiden. Förutom när jag hade min övertrötts period. Då måste jag varit skit kul. Stackars Louise.
Nä jag väl kom därifrån klockan 16 så åkte jag nästan direkt hem och slängde mig i sängen och sov. Så nu har jag sovit kanske 6 timmar och ska nu sticka ner till tidningarna. Kommer ha problem med att somna sen igen bara. Mitt dygn är ju helt idiotiskt nu. Ska dessutom jobba i Lund i morgon. Det kommer ju bli kul, speciellt om jag inte kommer kunna sova sen..!

Håller på och bli riktigt sjuk också tror jag.
Men det passar sig inte denna helgen. Jag har för mycket att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0