Äntligen fredag

Planen inför helgen, min lediga älskade helg är att vi ska ha lite knytkalas hos Eve på lördagen. Tacos ska käkas och alla ska ta med lite. Jag ska göra cupcakes och ta med. Och jag måste komma ihåg att sticka ner till systemet i morgon. Det är redan bestämt med lillebror att han ska lämna och hämta mig.
Vi kommer inte vara så många. Louise, Rebecka, jag, Eve, Eves kille och Carro, Eves kompis som hon har pratat så mycket om men som jag faktiskt aldrig har träffat och så klart hennes lilla dotter. Tuva, om jag inte minns fel. Men tyvärr inte Sara.
Hoppas det blir avslappnat och roligt.

Sen ska jag hem någongång på natten och bara njuta av att vara ledig. Precis som jag ska göra i morgon också. Hela fredagen för mig själv. Mitt bak och julklapps planerande.
För nästa vecka (25 & 27) så kommer min lön. Och inte vilken lön som helst. En STOR lön. Från 3 jobb med massa övertid och extra dagar. Vet inte riktigt hur mycket det blir, så det är lite spännande. Iallafall så ska jag i stortsätt köpa alla mina julklappar nästa vecka. Har nästan redan bestämt vad jag ska ge mamma och pappa. Det är en del kvar att planera runt omkring de, men jag är ganska säker. Sen så kommer jag köpte lite andra grejer till till dom. Fast att pappa fick en väldigt stor farsdag present som tänk lite som julklapp också. Men nu när jag har mer pengar så vill jag gärna ge
dom lite mer än vanligt. Lite mer lyx. Jag älskar att ordna med överraskningar och slå in. Det är mycket roligare än att själv få paket.



And now... The L word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0