Fortf cupcake bak

Muffinsarna blev jätte bra. Och under tiden som de svalnade så käkade jag lite och tittade på TV. Men nu är jag igång igång. Har nyss gjort frostingen och splitrat ut de på muffinsarna. Blå och grön. Fan att jag inte har röd. Det hade varit så perfekt, men tydligen är röd karamellfärg slut i hela byn.

Men dom blir så fina ändå.
Smälte choklad och splitsade ut de på bakpapper också. Så kan jag använda det som dekoration.

Men det var mycket svårare att splitsa än vad jag hade trott. Nu var det ju väldigt varmt i min lägenheten och det kanske skulle varit bättre o´m jag lät glasyren svalna lite. Inte för att den är varm, men kanske någon minut i kylen. DÅ kanske den är bättre. Eller så tar jag i lite med florsocker. Då blir den fastare.

Är inte klar än. Ska käka en "vanlig" muffins nu. Måste ju se hur de smakar..=)
Bilder kommer sen..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0