Sagt upp mig

Jag ringde nyss och sa upp mig från mitt hemtjänst jobb i Lund.
Jag trodde att det skulle kännas befriande, skönt.
Men de känns lite sorgligt och jag har nästan lite ångest.
Min chef, som jag vet gillar mig verkade bli lite chockad över att jag skulle sluta, samtidigt som hon vet att jag varit tveksam länge.
Och hon frågade hela tiden om detta verkligen var mitt slutsvar. Att jag inte kanske skulle ångrade mig senare.
Men ja, detta är mitt slutsvar och om jag ångrar mig så får de vara så.
Har ju tänkt och velat detta länge nu och jag är säker på att jag kommer tycka att det känns skönt snart.

Ja, det börjar redan kännas bättre..=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan va grymt

2008-11-28 @ 16:26:30
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0