Total ögonorgasm




John travolta är så otroligt het.
I närmare eftertanke om de där med lyxhustru,  jag hade knappast klagat över att vara hans lyxhustru. Eller Johnny Depp eller någon annan Hetings.
Hehe.. Och jag bryr mig inte om han är 54 eller vad han nu är.  Han har sån sex-status som aldrig dör. Han är nog den enda jag känner att jag verkligen skulle svimma av att bara se på avstånd. Så som så många småtjejer gör för sina idoler. Har alltid tyckt att det är löjligt. Men skulle John Travolta komma in på ICA eller gå förbi mig på gatan. Då skulle jag nog fan minst svimma. (och jag vet! Han skulle ju knappats vara på ICA. Men man får väl fantisera lite???)
Då skulle jag bli en liten löjlig tjej som inte vet hur hon ska bete sig. Dessutom har jag lätt för att svimma..=)

Åååååh.. Eller hur är han bara så het..?

Kommentarer
Postat av: Maja.

john travolta är som du säger en man med extrem sexfaktor, i alla fall när man ser honom i grease, grym film!

2008-12-01 @ 12:59:54
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0