Shoppat runt på tradera

Nu har jag total shoppat runt på Tradera. Köpt massa ametist chips som jag kan använda och göra armband med (det är min månadssten). Köpte bergskristalls chips också (mammas månadssten). Sen hittade jag lite andra pärlor och smycke saker.

Jag känner sån kreativitet nu inför julen och allt. Dessutom känns de lite som om jag har lite tid till att pyssla nu när de tagit bort dagar på mitt schema. Och jag har ju MASSA glas pärlor i alla olika färger som jag använder i armbanden jag gör. Men det var länge sen jag gjorde något sånt. Har ett på armen. Remember skrev jag på det. Men det gjorde jag för väldigt länge sen. Det tar tid att göra och tid är något jag inte haft så mycket av. Dessutom så tar det plats. Måste använda nästan hela mitt bord och då kan jag ju inte använda bordet till något annat under tiden.

Men nu ska det bli ändring på saker. Efter nyår kommer jag ha mer tid. Oavsett vad som händer.
Och då kan jag börja leva igen..






psst.. "Ametisten sägs skydda mot exempelvis sjukdomar, stress, mardrömmar och negativitet.
Det sägs också att den kan stärka banden mellan två älskande om dessa utbyter ametister."

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint smycke :)

2008-11-24 @ 14:18:02
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson

Åååhh, vad kul med lite pyssel! :))

2008-11-24 @ 16:31:13
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har också sånna ametist länkar någonstans (dom är köpta i tyskland -idar-oberstein- Faktiskt en väldigt stor kvarts stad. =)

2008-11-25 @ 05:15:36
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0