"Och du får ringa mej när som helst du vill. Vill du komma hit, säg bara till."

Jag får ingenting gjort. Skulle ha bakat idag och jag sitter fortfarande och tror att jag snart ska göra de. Och de kommer jag kanske snart göra också.
Har varken städat eller tvättat, och i morgon kommer jag inte ha tid, för då ska jag till Eve. Och systemet missade jag så nu måste jag upp svintidigt för att knalla ner där.
Snön har dessutom kommit och även om jag tycker de ser lite fint ut här inne från lägenheten va de ett jävla problem att komma in i bilen tidigare idag. Och det är kallt.

Dessutom har jag skrivit två blogginlägg som jag är för feg för att publicera
Vet inte om jag vill ta ansvar för vad jag skrev. För mina tankar som kom ut i ord.

humm... Ska nog ändå sätta igång lite bakning. Dekorera gör jag ju i morgon. Skulle kännas skönt att ha fått något jag sagt att jag sak göra gjort.
Det blir kladdkake-cupcakes ändå.


"Okej, jag kanske inte är den som man, som man ska va
Och jag kanske inte är den du helst av allt vill ha
Men jag är nog lite grann en sån som du gillar ibland
Och jag erkänner att jag kan tänka mej det ibland"


Jumper - När hela världen står utanför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0