Konstig dröm i natt

Ska iväg och handla lite. Se om de fått in röd karamellfärg på ICA.
Sen ska jag börja göra cupcakes.
Spännande.
Jag har så många idéer på dekorationer. Det kommer bli så kul.

Hade en konstig dröm i natt.
Någon ringde till min hemtelefon och jag blev mer och mer nyfiken på vem de va som ville mig någonting.
Men jag kunde inte svara för jag har ingen hemtelefon.
Och efter ett tag blev jag rädd, för som sagt så har jag sagt upp mitt hemtelefon abonnemang och "mitt" nummer finns inte. Så ingen kan ringa mig. Men det ringde i drömmen ändå.
Det ringde från min gamla hemtelefon, den som inte är i kopplad och som inte har något nummer eller abonnemang.
Jag vågade inte svara och sen vaknade jag.

Undra vem de hade varit om jag hade vågat att svara..?
Får slå upp de senare. Nu har jag ju skrivit ner den, annars har man ju en förmåga att glömma drömmar så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0